Primaria Tuzla Primaria Tuzla site oficial

Sidebar

Main Menu

  • Acasa
  • Despre UAT
    • Legislatie
    • Conducere
      • Lista persoanelor din conducere
        • Primar
        • Viceprimar
        • Secretar
      • Agenda de lucru a persoanelor din conducere
      • Consiliul Local
    • Organizare
      • Regulamentul de organizare si functionare al Consiliului local
      • Regulament ordine interioara
      • Organigrama
      • Lista si datele de contact ale institutiilor subordonate
      • Cariera | Concursuri | Locuri de munca
    • Programe si strategii
    • Rapoarte si studii
      • Rapoarte
      • Studii
    • Galerie Foto
    • Comuna
      • Localizare
      • Populatie
      • Istoric
      • Economie
    • Strategia de dezvoltare
  • Info. interes public.
    • Solicitare informatii. Legislatie
      • Numele, prenumele si datele de contact ale persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
      • Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionate de institutie
      • Rapoartele anuale de aplicare a Legii nr. 544/2001
      • Registrul datoriei
    • Buletinul informativ (Legea 544/2001)
    • Documente Contabile
    • Achizitii publice
      • Programul anual al achizitiilor publice
      • Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 de euro, conform anexei
      • Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (începând cu anul 2015)
    • Buget din toate sursele de venituri
      • Buget pe surse financiare (începând cu anul 2015)
      • Situația plăților (execuția bugetară)
      • Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum și alte drepturi prevăzute de acte normative
      • Salarii de baza
    • Bilanțuri contabile
    • Declaratii de avere si de interese
    • Modele de cereri/formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
    • Hotarari CL
    • Dispozitii primar
    • Resurse umane -cf. Legii nr. 153/2017
  • Compartimente
    • Asistenta sociala
    • Stare civila
    • Registrul agricol
    • Urbanism
      • Registrul Certificate Urbanism emise
      • Registrul Autorizatii Constructii emise
      • Cereri urbanism
      • PUG TUZLA
      • Planuri urbanistice
        • Planuri urbanistice aprobate
        • Planuri urbanistice supuse informării și consultării publicului
    • Financiar-contabil
    • Dezvoltare comunitara
    • Serviciul voluntar pentru situatii de urgenta
    • Cultura
    • Administrativ
    • Utilitati publice
    • Servicii Primarie
  • Transparenta
    • Tuzla online
    • Convocatoare
    • Proiect ACTIVE
    • Taxe si impozite
      • Hotarari
    • Formulare Online
    • Investitii - Proiecte
    • Rapoartele de aplicare a Legii nr.52/2003
    • Protectia datelor
    • Oferte Teren
    • COMUNICARI PENTRU DEPLASARE IN PASTORAL
    • Anunturi privind proiecte de acte normative
  • Anunturi
  • Alegeri Locale
  • Monitor Oficial Local
    • 1.STATUTUL UNITATII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
    • 2.REGULAMENTE - PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
      • Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri ale Consiliului Local
      • Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de dispoziții ale Primarului comunei
    • 3.HOTĂRÂRILE CONSILIULUI LOCAL
      • Hotărârile adoptate de Consiliul Local al comunei
      • Proiecte de hotarari
        • Registrul pentru evidenta proiectelor de hotarâri transmise spre adoptare Consiliului Local
      • Registrul pentru evidenta hotarârilor Consiliului Local al Comunei
    • 4.DISPOZITIILE PRIMARULUI
      • Dispozițiile cu caracter normativ emise de Primarul comunei
      • Registrul pentru evidenta proiectelor de dispozitii ale primarului Comunei
      • Registrul pentru evidența dispozițiilor emise de Primarul comunei
    • 5.DOCUMENTE SI INFORMATII FINANCIARE
      • Bilanțuri contabile
    • 6.ALTE DOCUMENTE
      • Registre pentru evidenta
        • Registrului privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza Hotărârile Consiliului local al comunei / Dispozițiile emise de Primarul comunei
        • Registrului pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotărârilor Consililui local al comunei și Dispozițiilor cu caracter normativ emise de Primarul comunei
      • Obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate în scris de secretarul general
      • Informații din oficiu asupra problemelor de interes public care urmează să fie dezbătute de Consiliul local
      • Minutele în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanți la ședinele publice
      • Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local
      • Declarații de căsătorie
      • Alte documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoștință publică
      • Alte documente a căror aducere la cunoștință publică se apreciază ca fiind oportună și necesară
  • Contact
    • Datele de contact ale autoritatii
    • Relatii cu presa
    • Programul de functionare
    • Formular Registru Evidenta Sistemelor individuale de epurare
    • Acces emailAcces email
    • Login
  • Acasa
  • Despre UAT
    • Legislatie
    • Conducere
      • Lista persoanelor din conducere
        • Primar
        • Viceprimar
        • Secretar
      • Agenda de lucru a persoanelor din conducere
      • Consiliul Local
    • Organizare
      • Regulamentul de organizare si functionare al Consiliului local
      • Regulament ordine interioara
      • Organigrama
      • Lista si datele de contact ale institutiilor subordonate
      • Cariera | Concursuri | Locuri de munca
    • Programe si strategii
    • Rapoarte si studii
      • Rapoarte
      • Studii
    • Galerie Foto
    • Comuna
      • Localizare
      • Populatie
      • Istoric
      • Economie
    • Strategia de dezvoltare
  • Info. interes public.
    • Solicitare informatii. Legislatie
      • Numele, prenumele si datele de contact ale persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
      • Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionate de institutie
      • Rapoartele anuale de aplicare a Legii nr. 544/2001
      • Registrul datoriei
    • Buletinul informativ (Legea 544/2001)
    • Documente Contabile
    • Achizitii publice
      • Programul anual al achizitiilor publice
      • Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 de euro, conform anexei
      • Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (începând cu anul 2015)
    • Buget din toate sursele de venituri
      • Buget pe surse financiare (începând cu anul 2015)
      • Situația plăților (execuția bugetară)
      • Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum și alte drepturi prevăzute de acte normative
      • Salarii de baza
    • Bilanțuri contabile
    • Declaratii de avere si de interese
    • Modele de cereri/formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
    • Hotarari CL
    • Dispozitii primar
    • Resurse umane -cf. Legii nr. 153/2017
  • Compartimente
    • Asistenta sociala
    • Stare civila
    • Registrul agricol
    • Urbanism
      • Registrul Certificate Urbanism emise
      • Registrul Autorizatii Constructii emise
      • Cereri urbanism
      • PUG TUZLA
      • Planuri urbanistice
        • Planuri urbanistice aprobate
        • Planuri urbanistice supuse informării și consultării publicului
    • Financiar-contabil
    • Dezvoltare comunitara
    • Serviciul voluntar pentru situatii de urgenta
    • Cultura
    • Administrativ
    • Utilitati publice
    • Servicii Primarie
  • Transparenta
    • Tuzla online
    • Convocatoare
    • Proiect ACTIVE
    • Taxe si impozite
      • Hotarari
    • Formulare Online
    • Investitii - Proiecte
    • Rapoartele de aplicare a Legii nr.52/2003
    • Protectia datelor
    • Oferte Teren
    • COMUNICARI PENTRU DEPLASARE IN PASTORAL
    • Anunturi privind proiecte de acte normative
  • Anunturi
  • Alegeri Locale
  • Monitor Oficial Local
    • 1.STATUTUL UNITATII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
    • 2.REGULAMENTE - PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
      • Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri ale Consiliului Local
      • Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de dispoziții ale Primarului comunei
    • 3.HOTĂRÂRILE CONSILIULUI LOCAL
      • Hotărârile adoptate de Consiliul Local al comunei
      • Proiecte de hotarari
        • Registrul pentru evidenta proiectelor de hotarâri transmise spre adoptare Consiliului Local
      • Registrul pentru evidenta hotarârilor Consiliului Local al Comunei
    • 4.DISPOZITIILE PRIMARULUI
      • Dispozițiile cu caracter normativ emise de Primarul comunei
      • Registrul pentru evidenta proiectelor de dispozitii ale primarului Comunei
      • Registrul pentru evidența dispozițiilor emise de Primarul comunei
    • 5.DOCUMENTE SI INFORMATII FINANCIARE
      • Bilanțuri contabile
    • 6.ALTE DOCUMENTE
      • Registre pentru evidenta
        • Registrului privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza Hotărârile Consiliului local al comunei / Dispozițiile emise de Primarul comunei
        • Registrului pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotărârilor Consililui local al comunei și Dispozițiilor cu caracter normativ emise de Primarul comunei
      • Obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate în scris de secretarul general
      • Informații din oficiu asupra problemelor de interes public care urmează să fie dezbătute de Consiliul local
      • Minutele în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanți la ședinele publice
      • Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local
      • Declarații de căsătorie
      • Alte documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoștință publică
      • Alte documente a căror aducere la cunoștință publică se apreciază ca fiind oportună și necesară
  • Contact
    • Datele de contact ale autoritatii
    • Relatii cu presa
    • Programul de functionare
    • Formular Registru Evidenta Sistemelor individuale de epurare
    • Acces emailAcces email
    • Login

Informatii interes public

Registrul datoriei

Empty
  •  Tipărire 
  • Email
Detalii
Super User logo
Informatii interes public
30 Decembrie 2021
Creat: 30 Decembrie 2021
Ultima actualizare: 30 Decembrie 2021
Accesări: 2218

Evaluare utilizator: 5 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activă

REGISTRUL DE EVIDENTA a datoriei publice locale a unitatii administrative teritoriale

Resurse umane -cf. Legii nr. 153/2017

Empty
  •  Tipărire 
  • Email
Detalii
Super User logo
Informatii interes public
17 Decembrie 2021
Creat: 17 Decembrie 2021
Ultima actualizare: 17 Decembrie 2021
Accesări: 2251

Evaluare utilizator: 2 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivă

Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (începând cu anul 2015)

Empty
  •  Tipărire 
  • Email
Detalii
Super User logo
Informatii interes public
17 Decembrie 2021
Creat: 17 Decembrie 2021
Ultima actualizare: 17 Decembrie 2021
Accesări: 2142

Evaluare utilizator: 5 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activă

Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)

Empty
  •  Tipărire 
  • Email
Detalii
Super User logo
Informatii interes public
17 Decembrie 2021
Creat: 17 Decembrie 2021
Ultima actualizare: 17 Decembrie 2021
Accesări: 2714

Evaluare utilizator: 3 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță inactivăSteluță inactivă

Search Clear Search
Total Files Count :
Total Size :
Collapse All
Expand All
  • A Microsoft Word file 1 Cerere pentru exercitarea dreptului de acces 2Download Preceding File - 35.5 KB
  • A Microsoft Word file 2 Cerere pentru exercitarea dreptului la opoziție 1Download Preceding File - 35 KB
  • A Microsoft Word file 3 Cerere pt exercit drept restrict prelucr 1Download Preceding File - 34.5 KB
  • A Microsoft Word file 4 Cerere pt stergere date 1Download Preceding File - 34.5 KB
  • A Microsoft Word file 5 Cerere pt exercit drept la portabilit 1Download Preceding File - 35.5 KB

Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 de euro, conform anexei

Empty
  •  Tipărire 
  • Email
Detalii
Super User logo
Informatii interes public
17 Decembrie 2021
Creat: 17 Decembrie 2021
Ultima actualizare: 17 Decembrie 2021
Accesări: 1690

Evaluare utilizator: 1 / 5

Steluță activăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivă

Mai multe articole...

  1. Programul anual al achizitiilor publice
  2. Buletinul informativ (Legea 544/2001)
  3. Rapoartele anuale de aplicare a Legii nr. 544/2001
  4. Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionate de institutie

Subcategorii

Strategia de dezvoltare locala

  1. Sunteți aici:  
  2. Acasa
  3. Info. interes public.
  4. Solicitare informatii. Legislatie
  5. Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionate de institutie
  6. Informatii interes public
Copyright © 2021Tuzla.
Email: primar@primaria-tuzla.ro

0241747178

Program 8.00 - 16.00
Str. Constantei nr. 80 A, cp. 907295