Primaria Tuzla Primaria Tuzla site oficial

Sidebar

Main Menu

  • Acasa
  • Despre UAT
    • Legislatie
    • Conducere
      • Lista persoanelor din conducere
        • Primar
        • Viceprimar
        • Secretar
      • Agenda de lucru a persoanelor din conducere
      • Consiliul Local
    • Organizare
      • Regulamentul de organizare si functionare al Consiliului local
      • Regulament ordine interioara
      • Organigrama
      • Lista si datele de contact ale institutiilor subordonate
      • Cariera | Concursuri | Locuri de munca
    • Programe si strategii
    • Rapoarte si studii
      • Rapoarte
      • Studii
    • Galerie Foto
    • Comuna
      • Localizare
      • Populatie
      • Istoric
      • Economie
    • Strategia de dezvoltare
  • Info. interes public.
    • Solicitare informatii. Legislatie
      • Numele, prenumele si datele de contact ale persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
      • Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionate de institutie
      • Rapoartele anuale de aplicare a Legii nr. 544/2001
      • Registrul datoriei
    • Buletinul informativ (Legea 544/2001)
    • Documente Contabile
    • Achizitii publice
      • Programul anual al achizitiilor publice
      • Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 de euro, conform anexei
      • Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (începând cu anul 2015)
    • Buget din toate sursele de venituri
      • Buget pe surse financiare (începând cu anul 2015)
      • Situația plăților (execuția bugetară)
      • Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum și alte drepturi prevăzute de acte normative
      • Salarii de baza
    • Bilanțuri contabile
    • Declaratii de avere si de interese
    • Modele de cereri/formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
    • Hotarari CL
    • Dispozitii primar
    • Resurse umane -cf. Legii nr. 153/2017
  • Compartimente
    • Asistenta sociala
    • Stare civila
    • Registrul agricol
    • Urbanism
      • Registrul Certificate Urbanism emise
      • Registrul Autorizatii Constructii emise
      • Cereri urbanism
      • PUG TUZLA
      • Planuri urbanistice
        • Planuri urbanistice aprobate
        • Planuri urbanistice supuse informării și consultării publicului
    • Financiar-contabil
    • Dezvoltare comunitara
    • Serviciul voluntar pentru situatii de urgenta
    • Cultura
    • Administrativ
    • Utilitati publice
    • Servicii Primarie
  • Transparenta
    • Tuzla online
    • Convocatoare
    • Proiect ACTIVE
    • Taxe si impozite
      • Hotarari
    • Formulare Online
    • Investitii - Proiecte
    • Rapoartele de aplicare a Legii nr.52/2003
    • Protectia datelor
    • Oferte Teren
    • COMUNICARI PENTRU DEPLASARE IN PASTORAL
    • Anunturi privind proiecte de acte normative
  • Anunturi
  • Alegeri Locale
  • Monitor Oficial Local
    • 1.STATUTUL UNITATII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
    • 2.REGULAMENTE - PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
      • Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri ale Consiliului Local
      • Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de dispoziții ale Primarului comunei
    • 3.HOTĂRÂRILE CONSILIULUI LOCAL
      • Hotărârile adoptate de Consiliul Local al comunei
      • Proiecte de hotarari
        • Registrul pentru evidenta proiectelor de hotarâri transmise spre adoptare Consiliului Local
      • Registrul pentru evidenta hotarârilor Consiliului Local al Comunei
    • 4.DISPOZITIILE PRIMARULUI
      • Dispozițiile cu caracter normativ emise de Primarul comunei
      • Registrul pentru evidenta proiectelor de dispozitii ale primarului Comunei
      • Registrul pentru evidența dispozițiilor emise de Primarul comunei
    • 5.DOCUMENTE SI INFORMATII FINANCIARE
      • Bilanțuri contabile
    • 6.ALTE DOCUMENTE
      • Registre pentru evidenta
        • Registrului privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza Hotărârile Consiliului local al comunei / Dispozițiile emise de Primarul comunei
        • Registrului pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotărârilor Consililui local al comunei și Dispozițiilor cu caracter normativ emise de Primarul comunei
      • Obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate în scris de secretarul general
      • Informații din oficiu asupra problemelor de interes public care urmează să fie dezbătute de Consiliul local
      • Minutele în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanți la ședinele publice
      • Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local
      • Declarații de căsătorie
      • Alte documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoștință publică
      • Alte documente a căror aducere la cunoștință publică se apreciază ca fiind oportună și necesară
  • Contact
    • Datele de contact ale autoritatii
    • Relatii cu presa
    • Programul de functionare
    • Formular Registru Evidenta Sistemelor individuale de epurare
    • Acces emailAcces email
    • Login
  • Acasa
  • Despre UAT
    • Legislatie
    • Conducere
      • Lista persoanelor din conducere
        • Primar
        • Viceprimar
        • Secretar
      • Agenda de lucru a persoanelor din conducere
      • Consiliul Local
    • Organizare
      • Regulamentul de organizare si functionare al Consiliului local
      • Regulament ordine interioara
      • Organigrama
      • Lista si datele de contact ale institutiilor subordonate
      • Cariera | Concursuri | Locuri de munca
    • Programe si strategii
    • Rapoarte si studii
      • Rapoarte
      • Studii
    • Galerie Foto
    • Comuna
      • Localizare
      • Populatie
      • Istoric
      • Economie
    • Strategia de dezvoltare
  • Info. interes public.
    • Solicitare informatii. Legislatie
      • Numele, prenumele si datele de contact ale persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
      • Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionate de institutie
      • Rapoartele anuale de aplicare a Legii nr. 544/2001
      • Registrul datoriei
    • Buletinul informativ (Legea 544/2001)
    • Documente Contabile
    • Achizitii publice
      • Programul anual al achizitiilor publice
      • Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 de euro, conform anexei
      • Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (începând cu anul 2015)
    • Buget din toate sursele de venituri
      • Buget pe surse financiare (începând cu anul 2015)
      • Situația plăților (execuția bugetară)
      • Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum și alte drepturi prevăzute de acte normative
      • Salarii de baza
    • Bilanțuri contabile
    • Declaratii de avere si de interese
    • Modele de cereri/formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
    • Hotarari CL
    • Dispozitii primar
    • Resurse umane -cf. Legii nr. 153/2017
  • Compartimente
    • Asistenta sociala
    • Stare civila
    • Registrul agricol
    • Urbanism
      • Registrul Certificate Urbanism emise
      • Registrul Autorizatii Constructii emise
      • Cereri urbanism
      • PUG TUZLA
      • Planuri urbanistice
        • Planuri urbanistice aprobate
        • Planuri urbanistice supuse informării și consultării publicului
    • Financiar-contabil
    • Dezvoltare comunitara
    • Serviciul voluntar pentru situatii de urgenta
    • Cultura
    • Administrativ
    • Utilitati publice
    • Servicii Primarie
  • Transparenta
    • Tuzla online
    • Convocatoare
    • Proiect ACTIVE
    • Taxe si impozite
      • Hotarari
    • Formulare Online
    • Investitii - Proiecte
    • Rapoartele de aplicare a Legii nr.52/2003
    • Protectia datelor
    • Oferte Teren
    • COMUNICARI PENTRU DEPLASARE IN PASTORAL
    • Anunturi privind proiecte de acte normative
  • Anunturi
  • Alegeri Locale
  • Monitor Oficial Local
    • 1.STATUTUL UNITATII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
    • 2.REGULAMENTE - PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
      • Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri ale Consiliului Local
      • Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de dispoziții ale Primarului comunei
    • 3.HOTĂRÂRILE CONSILIULUI LOCAL
      • Hotărârile adoptate de Consiliul Local al comunei
      • Proiecte de hotarari
        • Registrul pentru evidenta proiectelor de hotarâri transmise spre adoptare Consiliului Local
      • Registrul pentru evidenta hotarârilor Consiliului Local al Comunei
    • 4.DISPOZITIILE PRIMARULUI
      • Dispozițiile cu caracter normativ emise de Primarul comunei
      • Registrul pentru evidenta proiectelor de dispozitii ale primarului Comunei
      • Registrul pentru evidența dispozițiilor emise de Primarul comunei
    • 5.DOCUMENTE SI INFORMATII FINANCIARE
      • Bilanțuri contabile
    • 6.ALTE DOCUMENTE
      • Registre pentru evidenta
        • Registrului privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza Hotărârile Consiliului local al comunei / Dispozițiile emise de Primarul comunei
        • Registrului pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotărârilor Consililui local al comunei și Dispozițiilor cu caracter normativ emise de Primarul comunei
      • Obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate în scris de secretarul general
      • Informații din oficiu asupra problemelor de interes public care urmează să fie dezbătute de Consiliul local
      • Minutele în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanți la ședinele publice
      • Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local
      • Declarații de căsătorie
      • Alte documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoștință publică
      • Alte documente a căror aducere la cunoștință publică se apreciază ca fiind oportună și necesară
  • Contact
    • Datele de contact ale autoritatii
    • Relatii cu presa
    • Programul de functionare
    • Formular Registru Evidenta Sistemelor individuale de epurare
    • Acces emailAcces email
    • Login

Despre Primarie

Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)

Empty
  •  Tipărire 
Detalii
Despre Primarie
Ultima actualizare: 17 Decembrie 2021
Accesări: 1923

Cariera | Concursuri | Locuri de munca

Empty
  •  Tipărire 
Detalii
Despre Primarie
Ultima actualizare: 23 Aprilie 2025
Accesări: 3593

 

2025.04.23 - Anunt concurs - post vacant - muncitor necalificat

01.11.2024 - Concurs de recrutare post vacant

Concurs de recrutare, interviul în data de 09.06.2023 la ora 14,00

Concurs de recrutare - functie REFERENT, grad profesional debutant – Compartiment : cultura,sport, religie, acitivitati pentru tineret

Citește mai departe...

Regulamentul de organizare si functionare al Consiliului local

Empty
  •  Tipărire 
Detalii
Despre Primarie
Ultima actualizare: 17 Decembrie 2021
Accesări: 2493

Lista si datele de contact ale institutiilor subordonate

Empty
  •  Tipărire 
Detalii
Despre Primarie
Ultima actualizare: 17 Decembrie 2021
Accesări: 3433

Legislație organizare și funcționare administrație publică locală

Empty
  •  Tipărire 
Detalii
Despre Primarie
Ultima actualizare: 17 Decembrie 2021
Accesări: 5999

Download Legislație organizare și funcționare administrație publică locală

ACTELE NORMATIVE CARE REGLEMENTEAZĂ ORGANIZAREA ȘI FUNCȚIONAREA PRIMĂRIEI ȘI CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TUZLA

  1. Legislația privind organizarea și funcționarea Primăriei și Consiliului local al comunei TUZLA:
  2. Constituția României: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/47355
  3. Ordonanța de urgență nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/215925
  4. Ordonanța de urgență nr.21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/51410
  5. Legea nr.481/2004 privind protecția civilă, republicată, cu modificările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/95836
  6. Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/153210
  7. Legea nr.24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru publicarea actelor normative, republicată (r2), cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/118116
  8. Codul civil al României aprobat prin Legea nr.287/2009, republicată, cu modificările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/205332
  9. Legea nr.350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/29453
  10. Legea nr.50/1991privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/55794
  11. Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcții, republicată (r2), cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/5729
  12. Legea nr.416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/29731
  13. Legea nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/88315
  14. Legea asistenței sociale nr. 292/2011, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/133913
  15. Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/73527
  16. Legea contabilității nr. 82/1991, republicată (r4), cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/1576
  17. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/243459
  18. Legea nr. 119/1996 ci privire la actele de stare civilă, republicată (r2), cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/8624
  19. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/178667
  20. Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări și concesiunile de servicii, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/178689
  21. Legea nr.333/2003 cu privire la paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, republicată, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/156432
  22. Legea nr.176/2010 privind integritatea în exercitarea funcţiilor şi demnităților publice, pentru modificarea şi completarea Legii nr.144/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Integritate, precum şi pentru modificarea şi completarea altor acte normative, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/201185
  23. Legea nr.161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupției, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/43323#id_artA511
  24. Legea fondului funciar 18/1991 rerepublicată, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/203359
  25. Ordonanța nr. 28/2008 privind registrul agricol, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/96993
  26. Legea nr. 145/2014 pentru stabilirea unor masuri de reglementare a pietei produselor din sectorul agricol, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/162616
  27. Legea nr.17/2014 privind unele măsuri de reglementare a vânzării-cumpărării terenurilor agricole situate în extravilan şi de modificare a Legii nr. 268/2001 privind privatizarea societăţilor comerciale ce deţin în administrare terenuri proprietate publică şi privată a statului cu destinaţie agricolă şi înfiinţarea Agenţiei Domeniilor Statului, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/156290
  28. Legea nr.190/2018 privind masuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice în ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE, cu modificările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/203151
  29. Ordonanța Guvernului nr. 119/1999 privind privind controlul intern si controlul financiar preventiv, republicată, cu modificările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/19169
  30. Acte normative cu impact asupra activității:
  31. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/31413
  32. Ordonanța Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluționare a petiţiilor, cu modificările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/33817
  33. Ordonanța Guvernului nr. 80/2003 privind concediul de odihnă anual şi alte concedii ale preşedinţilor şi vicepreşedinţilor consiliilor judeţene, precum şi ale primarilor şi viceprimarilor, cu modificările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/45932
  34. Hotărârea Guvernului nr. 432/2004 privind dosarul profesional al funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/51282
  35. Hotărârea Guvernului nr. 905/2017 privind registrul general de evidenţă a salariaților: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/195770
  36. Hotărârea Guvernului nr. 250/1992 privind concediul de odihnă și alte concedii ale salariaților din administrația publică, din regiile autonome cu specific deosebit și din unitățile bugetare, republicată, cu modificările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/2566
  37. Ordinul nr. 25/1382/37/1642/14297/746/20/2020, publicat în MOR, Partea I, nr. 307 din 13 aprilie 2020 privind aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020 – 2024: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/224803
  38. Ordinul Secretariatului General al Guvernului nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/200317
  39. Legislația privind organizarea serviciilor publice oferite cetățenilor de către Primăria comunei Șoldanu este disponibilă în cadrul secțiunilor specifice.

Mai multe articole...

  1. Economie
  2. Istoric
  3. Populatie
  4. Localizare

Subcategorii

Rapoarte

  1. Sunteți aici:  
  2. Acasa
  3. Despre UAT
  4. Comuna
  5. Populatie
  6. Despre Primarie
Copyright © 2021Tuzla.
Email: primar@primaria-tuzla.ro

0241747178

Program 8.00 - 16.00
Str. Constantei nr. 80 A, cp. 907295