Primaria Tuzla Primaria Tuzla site oficial

Sidebar

Main Menu

  • Acasa
  • Despre UAT
    • Legislatie
    • Conducere
      • Lista persoanelor din conducere
        • Primar
        • Viceprimar
        • Secretar
      • Agenda de lucru a persoanelor din conducere
      • Consiliul Local
    • Organizare
      • Regulamentul de organizare si functionare al Consiliului local
      • Regulament ordine interioara
      • Organigrama
      • Lista si datele de contact ale institutiilor subordonate
      • Cariera | Concursuri | Locuri de munca
    • Programe si strategii
    • Rapoarte si studii
      • Rapoarte
      • Studii
    • Galerie Foto
    • Comuna
      • Localizare
      • Populatie
      • Istoric
      • Economie
    • Strategia de dezvoltare
  • Info. interes public.
    • Solicitare informatii. Legislatie
      • Numele, prenumele si datele de contact ale persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
      • Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionate de institutie
      • Rapoartele anuale de aplicare a Legii nr. 544/2001
      • Registrul datoriei
    • Buletinul informativ (Legea 544/2001)
    • Documente Contabile
    • Achizitii publice
      • Programul anual al achizitiilor publice
      • Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 de euro, conform anexei
      • Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (începând cu anul 2015)
    • Buget din toate sursele de venituri
      • Buget pe surse financiare (începând cu anul 2015)
      • Situația plăților (execuția bugetară)
      • Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum și alte drepturi prevăzute de acte normative
      • Salarii de baza
    • Bilanțuri contabile
    • Declaratii de avere si de interese
    • Modele de cereri/formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
    • Hotarari CL
    • Dispozitii primar
    • Resurse umane -cf. Legii nr. 153/2017
  • Compartimente
    • Asistenta sociala
    • Stare civila
    • Registrul agricol
    • Urbanism
      • Registrul Certificate Urbanism emise
      • Registrul Autorizatii Constructii emise
      • Cereri urbanism
      • PUG TUZLA
      • Planuri urbanistice
        • Planuri urbanistice aprobate
        • Planuri urbanistice supuse informării și consultării publicului
    • Financiar-contabil
    • Dezvoltare comunitara
    • Serviciul voluntar pentru situatii de urgenta
    • Cultura
    • Administrativ
    • Utilitati publice
    • Servicii Primarie
  • Transparenta
    • Tuzla online
    • Convocatoare
    • Proiect ACTIVE
    • Taxe si impozite
      • Hotarari
    • Formulare Online
    • Investitii - Proiecte
    • Rapoartele de aplicare a Legii nr.52/2003
    • Protectia datelor
    • Oferte Teren
    • COMUNICARI PENTRU DEPLASARE IN PASTORAL
    • Anunturi privind proiecte de acte normative
  • Anunturi
  • Alegeri Locale
  • Monitor Oficial Local
    • 1.STATUTUL UNITATII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
    • 2.REGULAMENTE - PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
      • Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri ale Consiliului Local
      • Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de dispoziții ale Primarului comunei
    • 3.HOTĂRÂRILE CONSILIULUI LOCAL
      • Hotărârile adoptate de Consiliul Local al comunei
      • Proiecte de hotarari
        • Registrul pentru evidenta proiectelor de hotarâri transmise spre adoptare Consiliului Local
      • Registrul pentru evidenta hotarârilor Consiliului Local al Comunei
    • 4.DISPOZITIILE PRIMARULUI
      • Dispozițiile cu caracter normativ emise de Primarul comunei
      • Registrul pentru evidenta proiectelor de dispozitii ale primarului Comunei
      • Registrul pentru evidența dispozițiilor emise de Primarul comunei
    • 5.DOCUMENTE SI INFORMATII FINANCIARE
      • Bilanțuri contabile
    • 6.ALTE DOCUMENTE
      • Registre pentru evidenta
        • Registrului privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza Hotărârile Consiliului local al comunei / Dispozițiile emise de Primarul comunei
        • Registrului pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotărârilor Consililui local al comunei și Dispozițiilor cu caracter normativ emise de Primarul comunei
      • Obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate în scris de secretarul general
      • Informații din oficiu asupra problemelor de interes public care urmează să fie dezbătute de Consiliul local
      • Minutele în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanți la ședinele publice
      • Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local
      • Declarații de căsătorie
      • Alte documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoștință publică
      • Alte documente a căror aducere la cunoștință publică se apreciază ca fiind oportună și necesară
  • Contact
    • Datele de contact ale autoritatii
    • Relatii cu presa
    • Programul de functionare
    • Formular Registru Evidenta Sistemelor individuale de epurare
    • Acces emailAcces email
    • Login
  • Acasa
  • Despre UAT
    • Legislatie
    • Conducere
      • Lista persoanelor din conducere
        • Primar
        • Viceprimar
        • Secretar
      • Agenda de lucru a persoanelor din conducere
      • Consiliul Local
    • Organizare
      • Regulamentul de organizare si functionare al Consiliului local
      • Regulament ordine interioara
      • Organigrama
      • Lista si datele de contact ale institutiilor subordonate
      • Cariera | Concursuri | Locuri de munca
    • Programe si strategii
    • Rapoarte si studii
      • Rapoarte
      • Studii
    • Galerie Foto
    • Comuna
      • Localizare
      • Populatie
      • Istoric
      • Economie
    • Strategia de dezvoltare
  • Info. interes public.
    • Solicitare informatii. Legislatie
      • Numele, prenumele si datele de contact ale persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
      • Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionate de institutie
      • Rapoartele anuale de aplicare a Legii nr. 544/2001
      • Registrul datoriei
    • Buletinul informativ (Legea 544/2001)
    • Documente Contabile
    • Achizitii publice
      • Programul anual al achizitiilor publice
      • Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 de euro, conform anexei
      • Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (începând cu anul 2015)
    • Buget din toate sursele de venituri
      • Buget pe surse financiare (începând cu anul 2015)
      • Situația plăților (execuția bugetară)
      • Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum și alte drepturi prevăzute de acte normative
      • Salarii de baza
    • Bilanțuri contabile
    • Declaratii de avere si de interese
    • Modele de cereri/formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
    • Hotarari CL
    • Dispozitii primar
    • Resurse umane -cf. Legii nr. 153/2017
  • Compartimente
    • Asistenta sociala
    • Stare civila
    • Registrul agricol
    • Urbanism
      • Registrul Certificate Urbanism emise
      • Registrul Autorizatii Constructii emise
      • Cereri urbanism
      • PUG TUZLA
      • Planuri urbanistice
        • Planuri urbanistice aprobate
        • Planuri urbanistice supuse informării și consultării publicului
    • Financiar-contabil
    • Dezvoltare comunitara
    • Serviciul voluntar pentru situatii de urgenta
    • Cultura
    • Administrativ
    • Utilitati publice
    • Servicii Primarie
  • Transparenta
    • Tuzla online
    • Convocatoare
    • Proiect ACTIVE
    • Taxe si impozite
      • Hotarari
    • Formulare Online
    • Investitii - Proiecte
    • Rapoartele de aplicare a Legii nr.52/2003
    • Protectia datelor
    • Oferte Teren
    • COMUNICARI PENTRU DEPLASARE IN PASTORAL
    • Anunturi privind proiecte de acte normative
  • Anunturi
  • Alegeri Locale
  • Monitor Oficial Local
    • 1.STATUTUL UNITATII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
    • 2.REGULAMENTE - PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
      • Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri ale Consiliului Local
      • Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de dispoziții ale Primarului comunei
    • 3.HOTĂRÂRILE CONSILIULUI LOCAL
      • Hotărârile adoptate de Consiliul Local al comunei
      • Proiecte de hotarari
        • Registrul pentru evidenta proiectelor de hotarâri transmise spre adoptare Consiliului Local
      • Registrul pentru evidenta hotarârilor Consiliului Local al Comunei
    • 4.DISPOZITIILE PRIMARULUI
      • Dispozițiile cu caracter normativ emise de Primarul comunei
      • Registrul pentru evidenta proiectelor de dispozitii ale primarului Comunei
      • Registrul pentru evidența dispozițiilor emise de Primarul comunei
    • 5.DOCUMENTE SI INFORMATII FINANCIARE
      • Bilanțuri contabile
    • 6.ALTE DOCUMENTE
      • Registre pentru evidenta
        • Registrului privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza Hotărârile Consiliului local al comunei / Dispozițiile emise de Primarul comunei
        • Registrului pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotărârilor Consililui local al comunei și Dispozițiilor cu caracter normativ emise de Primarul comunei
      • Obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate în scris de secretarul general
      • Informații din oficiu asupra problemelor de interes public care urmează să fie dezbătute de Consiliul local
      • Minutele în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanți la ședinele publice
      • Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local
      • Declarații de căsătorie
      • Alte documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoștință publică
      • Alte documente a căror aducere la cunoștință publică se apreciază ca fiind oportună și necesară
  • Contact
    • Datele de contact ale autoritatii
    • Relatii cu presa
    • Programul de functionare
    • Formular Registru Evidenta Sistemelor individuale de epurare
    • Acces emailAcces email
    • Login

Transparenta

Anunturi privind proiecte de acte normative

Empty
  •  Tipărire 
Detalii
Transparenta
Ultima actualizare: 17 Decembrie 2021
Accesări: 2029

Protectia datelor

Empty
  •  Tipărire 
Detalii
Transparenta
Ultima actualizare: 25 Iunie 2020
Accesări: 5175

INFORMARE PRIVIND PROTECTIA DATELOR   CU CARACTER PERSONAL Primaria Comunei Tuzla

Salarii de baza pentru functionarii publici si personalul contractual

Empty
  •  Tipărire 
Detalii
Transparenta
Ultima actualizare: 01 Octombrie 2021
Accesări: 11233

 

- Lista functiilor ce intra in categoria personalului platit din fonduri publice la data de 30.09.2021 

- Lista functiilor ce intra in categoria personalului platit din fonduri publice la data de 31.03.2021 

- Lista functiilor ce intra in categoria personalului platit din fonduri publice la data de 30.09.2020

- Lista functiilor ce intra in categoria personalului platit din fonduri publice la data de 31.03.2020

- Lista functiilor ce intra in categoria personalului platit din fonduri publice la data de 30.09.2019

- Lista functiilor ce intra in categoria personalului platit din fonduri publice la data de 31.03.2019

- Lista functiilor ce intra in categoria personalului platit din fonduri publice la data de 30.09.2018

- HCL privind stabilirea salariilor de baza pentru functionarii publici si personalul contractual

- Grila privind salariile de baza pentru functionarii publici si personalul contractual

- Lista functiilor ce intra in categoria personalului platit din fonduri publice la data de 31.03.2018

Proiect ACTIVE

Empty
  •  Tipărire 
Detalii
Transparenta
Ultima actualizare: 15 Iunie 2019
Accesări: 6293

SKONICA19061414160 page 0001

 -Anunt proiecte active

Nr.

crt.

Furnizorul Obiectul contractului

Valoarea totala a contractului

(lei)

Tipul procedurii de achizitie
1. S.C KARINA PREST S.R.L. Serviciu de management proiect- manager de proiect 72.000,00 Directa
2. S.C SIAN IMAGE MEDIA SRL Echipamente de birotica 83564,60 Directa
3. S.C SIAN IMAGE MEDIA SRL Servicii de publicitate 106003,53 Directa

Subcategorii

Declaratii

Hotarari

Procese Verbale

Convocatoare

Bugetul local

Documente contabile

Taxe si Impozite

Formulare Online

Investitii - Proiecte

Oferte teren

Declaratii casatorie

  1. Sunteți aici:  
  2. Acasa
  3. Transparenta
  4. COMUNICARI PENTRU DEPLASARE IN PASTORAL
  5. Transparenta
Copyright © 2021Tuzla.
Email: primar@primaria-tuzla.ro

0241747178

Program 8.00 - 16.00
Str. Constantei nr. 80 A, cp. 907295